Truppen Demo: Responsiv Webbdesign-guide | Webbhjälp.se

2010-12 Onsala
2013-16 Tjörn
En liten interjuv med Linda

Styrkor som fotbollsspelare? Styrkor skulle jag väl säga är att jag är en rörlig spelare och har viljan att alltid vilja förbättras. Vinnarskalle! ???? ja.. vad mer, kanske gör lite mål också ??
Roligaste fotbollsminnet? I fotbollsgymnasiet satt jag på bänken och när jag äntligen fick komma in tänkte jag "nu jävlar ska jag visa grabbarna va jag går för och showa lite". Får bollen direkt och vänder upp till ett öppet mål. Skjuter ribba ut och det blir helt tyst. Det tog några sekunder innan jag märkte att jag hade skjutit på eget på mål..
Bästa pepplåten? Play hard med David Guetta
Har du någon "ritual" inför match? Kanske inte en ritual men jag vill gärna känna av planen innan vi börjar värma upp, få känslan av att planen är stor.
Carro brukar sjunga i duschen, så jag undrar bara om du kommer sjunga med? Jag hakar absolut med på sjungandet i duschen, så länge det inte måste låta bra.. ?? Följdfråga. Kan du sjunga Broder Jakob i kano? Broder Jakob och "The lions sleeps tonight", no problemas att sjunga kano ??
Partytrick? Limbo
Orust är ju störst, bäst & vackrast men finns det något bra med Tjörn, isf vad? ?? Haha! ?? Risk för smörig kommentar men det är familjen som gör Tjörn till den bättre ön såklart ??